Regulament

Update 2017 :

Inscrierea in acest an se face de o singura persoana pentru toti membrii echipei.

Taxa se achita pentru toata echipa - Taxa Basic sau Taxa Full 

Limita de participare 25 echipe .

Echipele fotografiate trecand pe rosu sau incalcand alte reguli de circulatie vor fi descalificate !

La Start o sa primiti un plic cu toate intrebariile (nu cate una ca pana acum) dupa ce le cititi voi va alegeti ordinea punctelor spre care mergeti (sa nu mai existe probleme ca pana acum ca cineva a fost rotit prin tot orasul si a facut mai multi KM). 

In fiecare locatie va asteapta cate o persoana cu un cartonas cu numele echipei ! 

Cand strangeti numarul de cartonase (o sa fie scris in plic cate trebuie sa strangeti) va indreptati spre locatia de Start/Sosire


Update 2014 :

- Numarul de plicuri difera in functie de numarul echipelor prezente (nu exista limita de 5 plicuri ca in editia 2011) , numarul de intrebari din concurs nu este specificat .

- Plicurile sunt numerotate in ordinea corecta (un plus fata de anul trecut) , daca ajungeti la o locatie si numarul nu este in ordine crescatoare atunci s a gresit destinatia . De ex : daca aveti in posesie plicurile 1/2/3 si la urmatoarea destinatie gasiti plicul cu numarul 5 s a gresit destinatia , il lasati acolo si cautati locatia corecta .

- Staff-ul din locatii nu mai detine raspunsul la intrebari , fiecare numar de participare o sa contina un numar de telefon unde se afla raspunsul (penalizare +10min)

- Echipa care nu justifica toate plicurile la SOSIRE este descalificata (nu le mai rupeti ori pierdeti)

- La SOSIRE timpul final este inregistrat dupa ce echipa prezinta toate plicurile prin capitanul echipei .

- Pentru a participa la concurs echipa trebuie sa fie inscrisa online pana la data de 20 Octombrie 2014 . Echipele care in ziua concursului au un membru lipsa pot participa numai in afara clasamentului .

- Numai persoanele care s au inscris online si apar pe lista de la sectiunea INSCRIERE pana la data de 10 Octombrie 2014 au voie sa participe la concurs . Formatul competitiei nu permite inscrieri la start fara inscriere online .

- Intrebarile sunt in ordine aleatorie pentru fiecare echipa 


Regulament 2011 :


- Fiecare echipa este formata din 3 membrii ( 2 + 1 capitan de echipa)

- Este un concurs pe echipe , participarile individuale nu sunt permise

- La start capitanul fiecarei echipe o sa ridice plicul cu numarul corespondent echipei lui , dar asta dupa semnalul sonor de start.

- Pentru a  primi urmatoarea intrebare este nevoie de prezenta intregii echipe (3 membrii)

- Pe parcursul concursului participantii sunt rugati sa respecte normele de circulatie , pe traseu nu vor fi  masini de politie ori jandarmi .

- Participantii sunt rugati sa poarte casca si mijloace de semnalizare . (nu este obligatorie , se participa pe propria raspundere)

- In acest concurs castigatoare este echipa care descopera toate locatiile in cel mai scurt timp si este prezenta la final in formula completa .

- In cazul in care un membru al echipei se retrage pe parcursul cursei toata echipa este descalificata .

- Acest concurs se desfasoara fara taxa de inscriere .

- Nu sunt categorii de varsta , participantii trebuie sa aiba 14 ani impliniti la data concursului .

- Se premiaza locurile 1 / 2 / 3 cu diplome si premii in obiecte .

- La fiecare destinatie o sa fie prezent un oficial imbracat cu vesta reflectorizanta care v-a inmana plicul dar numai daca toata echipa o sa fie prezenta .

- Toti participantii sunt rugati sa se inscrie online pe tabelul pus la dispozitie pe acest site . Participariile individuale nu sunt permise .

Pentru o mai buna comunicare pentru cei care nu cunosc destui membrii sa alcatuiasca o echipa , pe tabelul de inscriere vor putea sa vizualizeze adresa de mail a persoanelor inscrise care nu au echipa .